Meniu

Transport

Cine va livra produsele comandate ?

Produsele comandate se livrează în toată țara prin curierat rapid sau posta.

Cât mă costă expedierea?

Costul de expediere al oricărui produs este de 13 Lei (TVA inclus) prin posta.

Când se procesează comenzile?

Comenzile înregistrate pe proplanta.ro se procesează în fiecare zi de Luni până Vineri în intervalul orar 08.00 – 16.00.

Când se trimit comenzile?

Comenzile vor fi expediate către clienți numai după ce au fost confirmate telefonic.

Ce se întamplă dacă nu sunt la adresa menționată în momentul când se livrează comanda?

În cazurile în care nu veți fi găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul vă va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și vom anula comanda.

Ce se întâmplă dacă data de livrare estimată a trecut şi încă nu am primit comanda mea?

Daca nu ați primit comanda vă rog să semnalați acest lucru la numărul de telefon                   sau prin e-mail la

Ce trebuie să știu când plătesc ramburs la ridicarea coletului?

În cazul livrării prin metoda de plată ramburs, plata se face în lei, integral, către comisionarul care efectuează livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. Nu se percep alte taxe.

Când și cum primesc factura fiscală?

Factura fiscala se livreaza odata cu produsele, in colet.

Am primit coletul avariat, desigilat. Ce trebuie să fac?

În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat vă rugăm să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactați în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.